کارت عروسی
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

کارت عروسی باید چگونه باشد , مدل های کارت عروسی

کارت عروسی باید چگونه باشد , مدل های کارت عروسی : قبل از اینکه مراسم عروسی برگزار شود زوجین برای تهیه و چاپ کارت عروسی خود دغدغه های زیادی دارند و می خواهند هر چه سریع تر این کارتها آماده شود و آنها را به دوستان و اقوام خود برسانند.

شاید در نگاه فکر کنید که این کار خیلی ساده است اما گاهی مشکلاتی پیش می آید که سبب افزایش استرس زوجین می شود . اگر زوجین عزیز پیش از اینکه بخواهند برای کارت عروسی اقدام کنند نکات زیر را در نظر داشته باشند قطعا سبب می شود که دغدغه فکری کمتری داشته باشند: با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید.

کارت عروسی

کارت عروسی

مهمترین نکات درباره کارت عروسی

استفاده از تصاویر در کارت عروسی

از گذشته تا کنون بر روی کارت عروسی ها از تصاویر استفاده می کردند. اما برخی از عروس و دامادها دوست ندارد از تصویر استفاده کنند . ولی باید بدانید استفاده از تصاویر برروی کارت سبب می شود کارت شما جذاب تر و بهتر باشد . گاهی دیده شده که تصویر زوجین را بر روی کارت می زند .

البته برخی از عروس و دامادها علاقه زیادتری نسبت به این موضوع نشان میدهند. برخی دیگر هم دوست دارند از عکس های فانتزی استفاده کنند این موضوع واقعا سلیقه ی می باشد و نمی توانیم بگوییم برای همه قانون یکسان میباشد.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

استفاده از اشعار زیبا

استفاده از یک تکه شعر زیبا بر روی کارت عروسی سبب می شود که کارت زیبایی بیشتری پیدا کنند. اگر شعر کوتاه و پر مغز باشد طبیعا بهتر خواهد بود. ما به شما توصیه می کنیم از اشعاری استفاده کنید که تکراری نباشد و در عین حال شاد و سرزنده باشد که زمانی که دعوت شدگان می خواهند کارت عروسیتان را بخوانند شعر برایشان تازگی داشته باشد و نظرشان را جلب نماید.

استفاده از فونت و رنگ های زیبا

سعی کنید از یک فونت زیبا برای چاپ متن بر روی کارت عروسیتان استفاده کنید. اگر می خواهید یک شعر را بر روی کارت چاپ کنید بهتر است از فونت نستعلیق استفاده شود .

برای قسمت زمان و مکان هم از فونتی استفاده شود که به راحتی متن خوانده شود. رنگ ها نیز بر روی کارت عروسی بسیار تاثیر گذار هستند. مثلا در قسمتی که نام عروس و داماد درج می شود از رنگ قرمز و بنفش می توان استفاده کرد.

جنس کاغذ و تزئین کارت عروسی

معمولا کارت های عروسی از کاغذ می باشند.ولی جنس برخی از کاغذها قیمت بیشتری دارند مثل روغنی و چرم و…. اگر از یک شی کوچک تزینی برای کارت استفاده شود می تواند زیبایی آن را چند برابر کند. مثل از چند نگین ، پاپیون یا گل های کوچک ساده که می توانند سبب زیبایی بیشتر کارت شما شوند.

بکار بردن خلاقیت برای چاپ کارت

برای چاپ کارت عروسی می توانید خلاقیت بکار ببرید. برخی از زوجین می خواهند کارتی متفاوت داشته باشند به همین دلیل خودشان برای طراحی کارت اقدام می کنند.

به عنوان مثال برخی از عروس و دامادها به گویش محلی خودشان کارتشان را چاپ می کنند یا از عبارت های عامیانه و ضرب المثل های رایج در آن استفاده می نمایند. این کارها سبب می شود کارت شما جذابیت بیشتری داشته باشد .

البته این متفاوت بودن به معنی زیاده روی در هزینه ها نیست . در اغلب اوقات می توان با پرداخت هزینه های اندک ، تفاوت های زیادی را ایجاد کرد. مثل شما می توانید شعری را که بر روی کارتتان چاپ می کنید خودتان سروده باشید و در انتهای نیز این موضوع را قید کنید.

توجه به اعیاد و مناسبت ها

اگر بتوانید مراسم عروسیتان را در روز خاص و یا اعیاد مذهبی برگزار کنید می توانید در کارت نیز به این موضوع اشاره نمایید. مثلا روز عروسیتان را با یکی از تولد ائمه اطهار هماهنگ کنید و در کارت عروسی هم یک بیت شعر در وصف آن بزرگوار بنویسید این کار سبب می شود کارت عروسیتان برای مهمانان نیز جذاب تر باشد.

ذکر آدرس و زمان برگزاری عروسی

پیش از اینکه بخواهید کارت عروسیتان را چاپ کنید باید زمان و مکان را تعیین کرده باشید. باید در کارت عروسی به صورت دقیق آدرس و زمان را بنویسید که هیچ گونه ابهامی برای مهمانان ایجاد نشود و مهمانان برای اینکه بتوانند در مراسم شما حضور داشته باشند برنامه ریزی را انجام دهند. بهتر است حداقل دو هفته پیش از اینکه مراسم عروسیتان را برگزار کنید ، کارت های عروسی را توزیع نمایید.

شب آرا نور مجری برتر تشریفات عروسی ، برگزاری مراسم ، تشریفات مجالس و تشریفات لوکس در ایران

برچسب ها: ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: